Skip to main content
Antwoord

fout bij geboekte reis

  • January 18, 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Ik heb net een E ticket geboekt en betaald. Nu blijkt dat ik het begin en eindstation heb omgewisseld. Kan dit nog op een of andere wijze gecorrigeerd worden?

Beste antwoord door mrfreeze

In principe niet. Geopende e-tickets kunnen niet ongeldig gemaakt worden, dus u zou de reis alsnog kunnen maken. Als u het ticket nog niet geopend heeft, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter, om te kijken of ze nog iets voor u kunnen betekenen.

1 reactie

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 18, 2023

In principe niet. Geopende e-tickets kunnen niet ongeldig gemaakt worden, dus u zou de reis alsnog kunnen maken. Als u het ticket nog niet geopend heeft, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter, om te kijken of ze nog iets voor u kunnen betekenen.