beantwoord

Fout bij verzilveren couponcode

  • 1 juli 2015
  • 3 reacties
  • 542 Bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn couponcode in te voeren op de site van NS. De code klopt, alles gaat goed totdat hij aan het eind zegt:
Heeft iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 1 juli 2015, 19:45

Welkom op het NS serviceforum JZeegers! Leuk dat je het hebt gevonden. Wat minder leuk dat het niet lukt om je couponcode te verzilveren. Heb je ook al een andere browser en/of laptop/computer geprobeerd? Er is op dit moment geen algemene storing bij het verzilveren van couponcodes dus dat zou wellicht kunnen helpen. Mocht ook dat niet werken dan wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze telefonische Klantenservice. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan ook contact met ons opnemen via Twitter.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum overige producten verplaatst en de titel wat aangepast.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS serviceforum JZeegers! Leuk dat je het hebt gevonden. Wat minder leuk dat het niet lukt om je couponcode te verzilveren. Heb je ook al een andere browser en/of laptop/computer geprobeerd? Er is op dit moment geen algemene storing bij het verzilveren van couponcodes dus dat zou wellicht kunnen helpen. Mocht ook dat niet werken dan wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze telefonische Klantenservice. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan ook contact met ons opnemen via Twitter.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum overige producten verplaatst en de titel wat aangepast.
Ik heb zojuist gebeld. Degene die ik aan de lijn kreeg zegt dat het wel een storing is, dus dat ik op een later tijdstip het nog moet proberen.
Is het inmiddels gelukt om de code te verzilveren? De storing is inmiddels verholpen.

Reageer