Goedemiddag,
Het lukt mij niet om een abonnement voor een fietsenstalling af te sluiten.
Online krijg ik de foutmelding "Fout bij wijzigen bestaande klantgegevens" als ik op mijn bank klik om af te rekenen.
wat ik al heb geprobeerd:
- online bij ns.nl via mijn mobiel en via de browser op mijn laptop
- op de station Zwolle
- bij de fietsenstallingen in Zwolle
- vier keer bij de klantenservice met altijd ander advies
- en met mijn bestaande ov-chipkaart en met een nieuwe ov/chipkaart
wat ik ook doe, ik krijg altijd dezelfde foutmelding. ik ben echt klaar ermee en weet niet meer verder. mijn fiets staat sinds gisteren op rekening in de stalling, omdat ik niet verwachte dat het zo moeilijk zou kunnen zijn. Daar wordt je natuurlijk niet al te gelukkig van als je verwacht de jaarprijs te kunnen betalen en nu met de dagprijs zit.
Alvast bedankt!
Groet, Miriam
Beste antwoord door Erryt NS
Ik heb vorige week een privébericht ontvangen van mIenk dat het is gelukt doordat ze een nieuw account heeft aangemaakt.