beantwoord

Fout bij wijzigen bestaande klantgegevens - Abonnement fietsenstalling afsluiten

• 23 maart 2021
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedemiddag,

Het lukt mij niet om een abonnement voor een fietsenstalling af te sluiten.

Online krijg ik de foutmelding "Fout bij wijzigen bestaande klantgegevens" als ik op mijn bank klik om af te rekenen.

wat ik al heb geprobeerd:

• online bij ns.nl via mijn mobiel en via de browser op mijn laptop
  • op de station Zwolle
  • bij de fietsenstallingen in Zwolle
  • vier keer bij de klantenservice met altijd ander advies
  • en met mijn bestaande ov-chipkaart en met een nieuwe ov/chipkaart

wat ik ook doe, ik krijg altijd dezelfde foutmelding. ik ben echt klaar ermee en weet niet meer verder. mijn fiets staat sinds gisteren op rekening in de stalling, omdat ik niet verwachte dat het zo moeilijk zou kunnen zijn. Daar wordt je natuurlijk niet al te gelukkig van als je verwacht de jaarprijs te kunnen betalen en nu met de dagprijs zit.

Alvast bedankt!

Groet, Miriam

icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 april 2021, 18:21

Ik heb vorige week een privébericht ontvangen van mIenk dat het is gelukt doordat ze een nieuw account heeft aangemaakt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb vorige week een privébericht ontvangen van mIenk dat het is gelukt doordat ze een nieuw account heeft aangemaakt. 

Spijtig dat je dit vermoeden hebt. Ik heb niet het idee dat dit een terugkerend probleem is. Bijna alle reizigers worden snel en direct geholpen. Helaas door de grote hoeveelheid klanten lijkt het soms dat er veel problemen spelen. Helemaal als de meeste reizigers uiteindelijk hier uitkomen omdat ze geen succes hebben bij de klantenservice. Er zullen weinig klanten zijn die door direct contact worden geholpen die dat uiteindelijk dan hier melden dat ze goed geholpen zijn. Indien wij het vermoeden hebben dat dit bij ons zelf ligt zullen wij dit uiteraard gaan uitzoeken. Ik zal je signaal doorzetten dat jij er zo over denkt. 

Beste NS,

Ik lees nu al meerdere topics met serieuze klachten over jullie "klantenservice”. Het is natuurlijk wel leuk dat de moderators door priveberichten topics oplossen een zeker voor de TS is dat natuurlijk prima. Ik krijg alleen de indruk dat aan het onderliggende probleem (een slecht functionerende klantenservice) bijzonder weinig wordt gedaan. Als je regelmatig op dit forum kijkt zie je veel topics steeds weer terugkeren. Op 1 staat volgens mij wel dat elke klantenservicemedewerker iets anders beweert. Het zou natuurlijk prettig zijn als daar nu eens wat aan gedaan wordt. (het probleem bij de bron oplossen, wat hier nu gebeurd is telkenmale de verbandtrommel ophalen en weer een pleister plakken.) 

Hallo Mienk en welkom bij de NS Community,

Wat vreemd dat dit niet lukt. Ik zoek het graag voor je uit. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.

Reageer