beantwoord

Fout in app

• 5 juni 2019
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Gisteren heenreis geboekt en ticket gekocht, daarna de terugreis geboekt maat bij het betalen melding er is een fout opgetreden probeer het later nog eens.
Gisteren paar keer blijven proberen en vanmorgen weer met dezelfde melding.
Hoe krijg ik nu een ticket, ik wil het allemaal regelen viir mijn reis maar helaas
Groet
Ton van Doorn
icon

Beste antwoord door MoDe 5 juni 2019, 13:09

Dit is een reizigers-helpen-reizigers community.
Voor een snelle reactie kunt u beter rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via twitter, facebook en chat.

wat betreft uw ticket: Mogelijk is er een storing op de website. Voor uw reis kunt het beste een kaartje uit de automaat kopen. Is een euro duurder maar mocht uw reis onverhoopt niet doorgaan dan kunt voor het ongebruikte kaartje wel uw geld terug krijgen. Voor e-tickets wordt geen geld terug gegeven.
Andere mogelijkheid is om te reizen op een ov-chipkaart. Zonder abonnement moet daar dan wel €20 opstaan om te kunnen inchecken.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoe lang duurt een reactie?
Reputatie 6
Badge +1
Dit is een reizigers-helpen-reizigers community.
Voor een snelle reactie kunt u beter rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via twitter, facebook en chat.

wat betreft uw ticket: Mogelijk is er een storing op de website. Voor uw reis kunt het beste een kaartje uit de automaat kopen. Is een euro duurder maar mocht uw reis onverhoopt niet doorgaan dan kunt voor het ongebruikte kaartje wel uw geld terug krijgen. Voor e-tickets wordt geen geld terug gegeven.
Andere mogelijkheid is om te reizen op een ov-chipkaart. Zonder abonnement moet daar dan wel €20 opstaan om te kunnen inchecken.
Dag T.A. van Doorn. Welkom bij de Community.

Hetgeen MoDe aangeeft is inderdaad juist. De Community is een reiziger-helpt-reiziger platform, geen rechtstreekse chat met een NS medewerker. Een reactie kan dan ook wat langer op zich laten wachten.

Ik begrijp dat je tegen problemen aan bent gelopen bij het kopen van een ticket via de app? Is het inmiddels al gelukt? Zo niet, dan kan je inderdaad het advies van MoDe opvolgen en op het station een ticket kopen. Wil je toch een E-ticket kopen dan kan dit ook via onze website.

Reageer