beantwoord

Fout mij huisnummer toevoeging aanmaken

• 6 april 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Bij Kidsvrij abo, gegevens aanvrager, is het niet mogelijk een huisnummer toevoeging aan te maken bestaande uit cijfers. Systeem staat alleen letters toe. De foutmelding die je dan krijgt:

Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens of neem contact op met onze klantenservice.

Ik kan wel III doen i.p.v 3. Alleen heeft het mij een hele ochtend gekost bij de klantenservice om hier later zelf achter te moeten komen (de klantenservice adviseerde een andere browser te gebruiken - en het was niet eens 1 april).

Ook ontbrak de mogelijkheid een e-mail te sturen. Bij chat ben ik als klant veel meer aandacht kwijt (ik moet er bij blijven), en kom je makkelijker in een soort loop terecht met verschillende medewerkers.

Melding van gemaakt, maanden terug, helaas nog niets mee gebeurd.

icon

Beste antwoord door Denice NS 6 april 2021, 11:24

Hi Pucky. Welkom bij de Community.

Erg vervelend dat het toevoegen van een toevoeging aan je huisnummer zo lastig gaat :disappointed_relieved: . Is het intussen (wellicht via onze Klantenservice) wel gelukt?
Aangezien wij goed bereikbaar zijn via Facebook, Twitter, Live Chat en telefoon is er geen contactformulier meer beschikbaar (dit duurde vaak ook een stuk langer wat betreft het termijn waarin je een reactie ontvangt)

Je feedback ga ik in elk geval nogmaals doorzetten!

Bekijk origineel

1 reactie

Hi Pucky. Welkom bij de Community.

Erg vervelend dat het toevoegen van een toevoeging aan je huisnummer zo lastig gaat :disappointed_relieved: . Is het intussen (wellicht via onze Klantenservice) wel gelukt?
Aangezien wij goed bereikbaar zijn via Facebook, Twitter, Live Chat en telefoon is er geen contactformulier meer beschikbaar (dit duurde vaak ook een stuk langer wat betreft het termijn waarin je een reactie ontvangt)

Je feedback ga ik in elk geval nogmaals doorzetten!

Reageer