beantwoord

Fout op e-ticket

• 19 november 2015
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo,

Ik heb net middels een coupon een e-ticket besteld maar ik ben nogal dom geweest. Ik heb 2015 bij het geboortejaar op het e-ticket gezet ipv 1997. Maar ik heb de tickets al wel besteld, kan ik dit nog (laten) aanpassen?

Alvast bedankt,
Kelvin van de Sande
icon

Beste antwoord door Thom 19 november 2015, 21:59

Strikt genomen moet alles kloppen op een e-ticket. Formeel zit u dus fout. Het is echter niet aannemelijk dat u in 2015 bent geboren en daarmee bewust fraudeert. Ik denk dat als u het even uitlegt aan de conducteur, dat het geen probleem zal zijn als verder alles klopt.

U kunt niks meer aanpassen als het in uw mailbox ligt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Strikt genomen moet alles kloppen op een e-ticket. Formeel zit u dus fout. Het is echter niet aannemelijk dat u in 2015 bent geboren en daarmee bewust fraudeert. Ik denk dat als u het even uitlegt aan de conducteur, dat het geen probleem zal zijn als verder alles klopt.

Strikt genomen moet alles kloppen op een e-ticket. Formeel zit u dus fout. Het is echter niet aannemelijk dat u in 2015 bent geboren en daarmee bewust fraudeert. Ik denk dat als u het even uitlegt aan de conducteur dat het geen probleem zal zijn als verder alles klopt.

Oké, daar hoop ik dan maar op. Bedankt voor je hulp!

Reageer