beantwoord

foutcode bij verzilveren hema superdalticket

• 20 mei 2019
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Ik probeer de couponcode van de hema superdalticket te verzilveren, maar nu krijg ik een foutmelding:

"Er gaat iets fout. Controleer of u de juiste code heeft ingevuld en probeer het nog een keer"

hoe kan ik dit oplossen, zodat ik voor morgen een ticket kan kopen?
alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Danny NS 20 mei 2019, 15:42

anita43 is van een nieuwe couponcode voorzien waarmee ze alsnog haar reis kan gaan maken!

Loop je tegen een soortgelijk probleem aan dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Chat. Telefonisch kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator wanneer we je daar niet om hebben gevraagd. De kans is dan aanwezig dat je onnodig lang op een reactie moet wachten en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi @anita43 en welkom bij de NS Community!

Stuur je mij een privébericht met je couponcode? Dan kijk ik even naar de status voor je. In de meeste gevallen kan je na het verwijderen van je cookies of het proberen via een andere browser of device dat de code weer werkt.
Hoi, actiecode is ***, krijg nu soms ook een foutmelding als ik de verificatiecode intik.
Hoi anita43,

Je stuurde net je couponcode openbaar. Ik heb het echter zo snel gewist dat ik het ook niet meer kan inzien. Wil je de code zoals eerder vermeld in een privébericht sturen?

Klik hier om mij een privébericht te sturen.
anita43 is van een nieuwe couponcode voorzien waarmee ze alsnog haar reis kan gaan maken!

Loop je tegen een soortgelijk probleem aan dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Chat. Telefonisch kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator wanneer we je daar niet om hebben gevraagd. De kans is dan aanwezig dat je onnodig lang op een reactie moet wachten en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Reageer