beantwoord

Foute datum e-ticket

• 14 mei 2018
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Hallo NS,
ik heb twee keer twee enkele reizen gekocht via vakantievijlingen en heb deze verzilverd met de foute datum. Ik heb nu de data van een week later op mijn kaartje staan terwijl ik twee keer 15 mei en twee keer 16 mei aanstaande nodig heb. Kan hier nog iets aan veranderd worden of kunnen de kaarten nog geannuleerd worden?
Met vriendelijke groet,
Xander
icon

Beste antwoord door Slidestops 14 mei 2018, 08:58

Helaas is het antwoord op beide vragen nee. Als een e-ticket eenmaal verzilverd is is dit niet meer mogelijk. De kaarten kunnen vóór het verzilveren nog ongeldig gemaakt worden voor eventuele restitutie, maar ná het verzilveren is dit niet meer mogelijk. Binnen het bestelproces wordt je gevraagd de gegevens nogmaals te bevestigen en deze goed te bekijken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Helaas is het antwoord op beide vragen nee. Als een e-ticket eenmaal verzilverd is is dit niet meer mogelijk. De kaarten kunnen vóór het verzilveren nog ongeldig gemaakt worden voor eventuele restitutie, maar ná het verzilveren is dit niet meer mogelijk. Binnen het bestelproces wordt je gevraagd de gegevens nogmaals te bevestigen en deze goed te bekijken.
Hallo XanderL., welkom op de NS Community!

Vervelend om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Ik moet je helaas teleurstellen, want de reactie van Slidestops is correct. Als de tickets eenmaal gedownload en/of geprint zijn dan kunnen er geen wijzigingen meer in worden aangebracht.

Reageer