beantwoord

foutief e ticket besteld

  • 5 juni 2019
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

per abuis is 2x foutief e-tickets besteld, waarbij een persoon met een geldig NS-abonnement mee moet reizen. Hieraan kunnen wij niet voldoen. Vervolgens advies gevraagd bij NS, en twee nieuw e-ticket gekocht en via deze weg de andere terug vorderen.

Wil u mij hiermee helpen?

Gr, Nicole
icon

Beste antwoord door Thom 5 juni 2019, 20:02

Of het lukt weet ik niet, maar u moet hiervoor contact opnemen met Klantenservice. Omdat u één en ander moet uitleggen, is de telefoon het handigste. 030 7515155.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Of het lukt weet ik niet, maar u moet hiervoor contact opnemen met Klantenservice. Omdat u één en ander moet uitleggen, is de telefoon het handigste. 030 7515155.

Reageer