beantwoord

Foutje in naam NS eticket

• 25 november 2019
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Ik kwam er vrijdag achter dat er een foute naam komt op de eticket. 

Ik typte mijn achternaam in: van Leijden.

Op de eticket komt echter te staan: vanLeijden.

De spatie is verdwenen. Ik heb bij de klantenservice een melding gemaakt en ze zeiden dat dat mogelijk door een storing komt.

Vandaag echter hetzelfde probleem. Graag oplossen, want dit zorgt ervoor dat de naam op de eticket niet overeenkomt met de naam op de id kaart of paspoort en je zou maar een overijverige conducteur tegenkomen die het kaartje niet accepteert. 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 26 november 2019, 10:43

Goedemorgen jvleijden1980. Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat een conducteur een probleem zou maken van het ontbreken van een spatie, het is vrij duidelijk hoe je naam zou moeten zijn. Het is inderdaad wel enigszins slordig dat dit niet goed komt te staan, ik heb er bij deze een melding van gemaakt.

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb schermprintjes bijgevoegd die aantonen dat ik de naam zelf wel goed heb ingevuld.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou de printjes toch maar even verwijderen. Dit is een openbare community. Met de qr-code kan nu iedereen poortjes openen.

Reputatie 6
Badge

Met de qr-code kan nu iedereen poortjes openen.

Daar is de kwaliteit van de afbeelding echt veel te laag voor.

Ik heb trouwens hetzelfde 'probleem'. Spatie tussen tussenvoegsel en achternaam verdwijnt inderdaad bij een e-ticket. Heb even gekeken en op een ticket van 1 november was dit al het geval. Ik kan me niet voorstellen dat een conducteur hier moeilijk over doet, maar het is wel slordig/onprofessioneel.

Goedemorgen jvleijden1980. Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat een conducteur een probleem zou maken van het ontbreken van een spatie, het is vrij duidelijk hoe je naam zou moeten zijn. Het is inderdaad wel enigszins slordig dat dit niet goed komt te staan, ik heb er bij deze een melding van gemaakt.

Reageer