beantwoord

Foutmelding bij proberen te verzilveren van couponcode.

• 24 juli 2015
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Ik heb op 10/7 (Orderbevestiging 9047176) drie overgangsbewijzen van tweede klas naar eerste klas gekocht. De tweede en de derde link heb ik kunnen verzilveren, maar de eerste link geeft een melding dat die coupon verlopen is. De geldigheid zou echter tot eind 2015 duren. Via virtuele 'Eva' kom ik niet verder en ik voel er niet voor om er belkosten voor te maken. Waarom kan ik niet gewoon een email sturen naar de NS om alle gegevens daarin te vermelden?
icon

Beste antwoord door Brian NS 24 juli 2015, 13:52

Beste TonHaarmans,

Welkom op het NS serviceforum. Ik zou graag even willen kijken waarom de couponcodes niet werken. Zou je een privebericht kunnen sturen met de couponcodes? Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

3 reacties

Omdat NS dit liever via een persoonlijk contact oplost. Tegen locale telefoonkosten. Als je 75 euro uit kunt geven voor die overgangsbewijzen kan er toch ook wel 30 cent van af voor een telefoontje?
Beste TonHaarmans,

Welkom op het NS serviceforum. Ik zou graag even willen kijken waarom de couponcodes niet werken. Zou je een privebericht kunnen sturen met de couponcodes? Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
[quote=ErikVD]Omdat NS dit liever via een persoonlijk contact oplost. Tegen locale telefoonkosten. Als je 75 euro uit kunt geven voor die overgangsbewijzen kan er toch ook wel 30 cent van af voor een telefoontje?@ERikVD

Dit was een actie tijdens de spoordeelweken, die overgangsbewijzen waren alleen in het weekend geldig en kostten EUR 3,33 per stuk. Als ik met mijn Telfort Prepaid kaart 10 minuten bel, ben ik EUR 3,50 kwijt.

Brian heeft me goed geholpen. Hartelijk dank.

Reageer