beantwoord

Foutmelding bij Terugvragen geld bij vertraging

• 4 juni 2021
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

Laatst heb ik vier uur in de trein gezeten door een aanrijding en mijn eindstation niet bereikt uiteindelijk. Nu wil ik geld terugvragen, maar krijg ik zowel op smartphone als op chrome én Edge de melding CLAIMS.GENERIC.FORM.GTBV.CLAIM_FAILED. 
Adblocker en VPN staan uit.

Dit probleem is al eerder geplaatst, maar zonder oplossing. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 juni 2021, 13:00

Goedemiddag M.a.r.c. Vervelend om te lezen dat het niet lukt om een claim in te dienen! Neem even contact op met onze Klantenservice, zij kunnen dan mee kijken en eventueel meedenken met een alternatieve oplossing. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag M.a.r.c. Vervelend om te lezen dat het niet lukt om een claim in te dienen! Neem even contact op met onze Klantenservice, zij kunnen dan mee kijken en eventueel meedenken met een alternatieve oplossing. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Reputatie 6
Badge

gewoon een ouwerwetse computer benutten en inloggen-is bij mij nog nooit zo fout gegaan.

gewoon een ouwerwetse computer benutten en inloggen-is bij mij nog nooit zo fout gegaan.

Ik heb het op een desktop en laptop geprobeerd, dus die vlieger ging niet op.

Reageer