beantwoord

Foutmelding bij verzilveren coupon

• 26 januari 2017
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Een foutmelding tijdens het verwerken van de verzilvering van mijn coupon:
Gateway Timeout
The proxy server did not receive a timely response from the upstream server.
Reference #1.c302655f.85437916.96c00b53 (code aangepast ik weet niet of andere mensen hier iets mee kunnen)

Hoe kunnen we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 januari 2017, 15:21

Als het om een couponcode gaat die je wilt verzilveren op deze website en het lukt niet dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We bekijken dan graag de mogelijkheden voor een oplossing. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Roderick, en welkom op het NS Serviceforum.

Ik begrijp uit jouw bericht nog niet goed wat je hebt besteld of hebt willen bestellen. Zou je mij kunnen uitleggen van welke actie je gebruik hebt willen maken, of is het inmiddels opgelost?
Als het om een couponcode gaat die je wilt verzilveren op deze website en het lukt niet dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We bekijken dan graag de mogelijkheden voor een oplossing. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer