beantwoord

Foutmelding verzilveren couponcode

• 2 januari 2019
  • 1 reactie
  • 526 Bekeken

Voor kerst heb ik 2 enkele reizen cadeau gekregen. Tijdens het verzilveren van mijn eerste couponcode kreeg ik een foutmelding te zien. De couponcode kon niet nog een keer gebruikt worden, maar ik heb nooit een bevestiging of treinkaartje ontvangen. Toen heb ik mijn tweede couponcode gebruikt voor die treinreis, maar de andere code is dus in de lucht opgegaan.

Waar kan ik terecht voor hulp bij dit probleem? Ik zou graag het ticket declareren of een nieuwe couponcode ervoor terugkrijgen.

Vriendelijke groet,
Anouk
icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 januari 2019, 13:05

Goedemiddag Anouk97 en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp heb je bij een van de twee code's dus een melding gekregen dat de code al is gebruikt, correct? Je kunt in dit geval het beste contact op nemen met onze Klantenservice om na te gaan waar dit precies vandaan komt. Contactmogelijkheden kun je hier vinden, ik zou in dit geval de Live Chat of Social Media aanraden.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Anouk97 en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp heb je bij een van de twee code's dus een melding gekregen dat de code al is gebruikt, correct? Je kunt in dit geval het beste contact op nemen met onze Klantenservice om na te gaan waar dit precies vandaan komt. Contactmogelijkheden kun je hier vinden, ik zou in dit geval de Live Chat of Social Media aanraden.

Reageer