beantwoord

Geactiveerde Keuzedag deactiveren

• 7 april 2014
  • 2 reacties
  • 399 Bekeken

Ik heb een reis geactiveerd die voor donderdag bedoeld was. Ik moet nu onverwacht morgen een reisje van 20 minuten maken en ik wil de geactiveerde dag voor donderdag gebruiken. Hoe moet ik dat aanpakken?
icon

Beste antwoord door Dennis 7 april 2014, 12:13

Deactiveren kan niet. Bij het oude Voordeelurenabonnement kan je in de tussentijd met papieren kaartjes met korting reizen, bij Dal Voordeel en Altijd Voordeel niet. Je zal dat kleine reisje dan zonder korting moeten maken, met een papieren kaartje.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Deactiveren kan niet. Bij het oude Voordeelurenabonnement kan je in de tussentijd met papieren kaartjes met korting reizen, bij Dal Voordeel en Altijd Voordeel niet. Je zal dat kleine reisje dan zonder korting moeten maken, met een papieren kaartje.
Hallo Miep,

De eerst volgende keer dat je incheckt zal de Keuzedag gebruikt worden. Als je de Keuzedag niet wilt gebruiken voor de reis van morgen kan je zoals Dennis al aangaf een kaartje kopen. Met het Voordeelurenabonnement kan je een kaartje met korting kopen. Met het Dal Voordeel abonnement mag je geen kaartjes met korting kopen, dus zal je voor het volle tarief moeten reizen.

Groet,
Marjan

Reageer