geboortedatum eticket typfoutje

• 3 mei 2015
  • 8 reacties
  • 268 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Ik heb voor een uitje 4 e-tickets besteld en uitgeprint maar zie dat op 1 van de tickets het geboortejaar niet goed is ingevuld. Het gaat om een kind. Kan dat nog aangepast?

8 reacties

Nee. U kunt voor het instappen vragen of de conducteur het door de vingers wil zien. Zo niet, dan zult u een nieuw vervoerbewijs moeten aanschaffen.
Reputatie 4
Badge
Een e-ticket kan niet meer worden aangepast. Dit heeft de NS zo ingevoerd omdat fraude anders te makkelijk mogelijk is.

Het officiële antwoord is dus dat je niet met het ticket kan reizen, een NS moderator zal dat zo beantwoorden.

Als je op het forum gaat zoeken zul je ook andere adviezen kunnen vinden:
Zie https://forum.ns.nl/overige-producten-6/erg-tikfoutje-geboortedatum-e-ticket-11844
De tickets zijn voor volgende week en op 2 verschillende.data, heen- en terugreis. Ik lees bij andere vragen dat er soms coulance is en de datum misschien nog aangepast kan worden.
Wanneer ga je reizen? Als je de tickets nog niet hebt gebruikt kan ik nog even kijken of ik het kan aanpassen. Kun je me dan een privébericht sturen met je naam, adres en ordernummer?
2 dagen geleden een privebericht gestuurd aan Thijs NS maar nog niets van gehoord! Is er dan geen andere moderator die dat oppikt als Thijs NS niet werkt?
Thijs was wel online vandaag.
Ik heb dan ook begrepen dat diezelfde Thijs ondertussen heeft gereageerd
Dank jullie wel voor de reacties. Thijs heeft het ondertussen opgelost. Mijn uitje is nu in ieder geval zonder (reis) zorgen.

Reageer