beantwoord

Gebroken download link bij het bestellen van e-tickets

• 21 november 2018
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Bij het bestellen van e-tickets via ns.nl (Engelstalige variant van de bestelsite) komt aan het einde van het bestelproces resultaatpagina waarin twee links staan: een link om een ticket in de App te laden en ook om die af te drukken (PDF te openen). De link om de PDF af te drukken is gebroken en kan niet geopend worden. Dit heb ik zelf een aantal keren ervaren (is dus niet incidenteel en lijkt op een structureel probleem).
icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 november 2018, 13:58

Goedemiddag dmitry. Balen om te lezen dat je hier vaker problemen mee ervaart! Ik ben dit probleem zelf nog nooit tegengekomen, dus durf zo snel niet te zeggen in hoeverre het ook werkelijk een structureel probleem lijkt te zijn.

Ik wil je in ieder geval adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dan kijken naar een oplossing zodat je de tickets alsnog kunt downloaden en uitprinten. Dit gaat het snelst via 030-7515155, of je kunt een berichtje sturen via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag dmitry. Balen om te lezen dat je hier vaker problemen mee ervaart! Ik ben dit probleem zelf nog nooit tegengekomen, dus durf zo snel niet te zeggen in hoeverre het ook werkelijk een structureel probleem lijkt te zijn.

Ik wil je in ieder geval adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dan kijken naar een oplossing zodat je de tickets alsnog kunt downloaden en uitprinten. Dit gaat het snelst via 030-7515155, of je kunt een berichtje sturen via Twitter of Facebook.

Reageer