Geen bevestigingsmail ontvangen

Hallo,
Ik heb me zojuist geregistreerd voor Mijn NS, maar geen mail ontvangen om deze registratie te bevestigen. Kan op de site nergens vinden wat ik nu moet doen. Wie kan mij helpen?

10 reacties

Kan de mail misschien in de spam box of bij de junk mail terecht gekomen zijn?
Hans,

Hier heb ik ook naar gekeken, helaas is de mail ook daar niet terecht gekomen.
Beste lwboersma, dat is vreemd. Temeer omdat je ook al in je spambox hebt gekeken. Zou je mij in een privébericht je emailadres willen sturen? Dan kijk ik het even voor je na.
Beste lwboersma, dat is vreemd. Temeer omdat je ook al in je spambox hebt gekeken. Zou je mij in een privébericht je emailadres willen sturen? Dan kijk ik het even voor je na.

Voor mij geldt hetzelfde. vandaag 3 keer geprobeerd vanaf twee verschillende computers. Alle keren mislukt.
Geen mail ontvangen om te activeren. Niet in spam, nergens ...
Heb hetzelfde probleem. Twee keer mijn ns aangevraagd en beide keren geen bevestigingsemail ontvangen. Tevens niets in mijn spam
Het kan altijd even duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Ik zou je willen vragen om vandaag, in de loop van de dag je mailbox opnieuw te controleren.
Hallo Susan, ik heb dit gedaan, en buiten dat ik wel emails van dit forum krijg heb ik van de NS nog niets binnen.
Het kan altijd even duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Ik zou je willen vragen om vandaag, in de loop van de dag je mailbox opnieuw te controleren. Ik heb weer een nieuwe aanvraag gedaan via de NS website. Wederom geen email ontvangen.
Robbie NS meldde enige tijd terug het volgende: "Ik heb net een melding gekregen dat er een storing is met de mailing betreft mijn NS. Dit verklaart het feit dat je geen activatiemail hebt ontvangen. Ik adviseer je dus even om een paar dagen geduld te hebben en het dan nogmaals te proberen, dan gaat het helemaal goedkomen."
Ik zou wel vragen om je account te laten verwijderen zodat je een nieuwe aanvraag kunt doen met het door jou gewenste email adres. Anders blijf je de melding krijgen dat ie in gebruik is. Er gaat niet met terugwerkende kracht een activeringsmail komen ...
Als je nog steeds geen bevestigingsmail hebt ontvangen, mag je mij (of één van de moderators) een DM sturen met je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en je e-mailadres. Ik kan het account dan voor je verwijderen zodat je het opnieuw kunt aanvragen.

Reageer