beantwoord

geen e-ticket

• 19 februari 2018
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

ik heb betaald voor twee tickets Heiloo - Schiphol op 25-02, ordernummer 116373 en heb uw bericht van 4 pagina's uitgeprint. Maar daar staat geen barcode op, wel de tekst "Uw e-ticket staat voor u klaar" en "E-ticket downloaden en printen". Dat heb ik dus niet gedaan. Hoe kom ik nu het station in? Of hoe krijg ik alsnog een e-ticket?
icon

Beste antwoord door Treinspotter123 19 februari 2018, 15:27

U kunt op het linkje ‘e-ticket downloaden en printen’ klikken. Dan zal uw e-ticket openen en kunt u het printen. Het bericht van vier pagina’s zonder barcode is geen geldig vervoersbewijs, dus print het echte e-ticket uit!
Bekijk origineel

4 reacties

U kunt op het linkje ‘e-ticket downloaden en printen’ klikken. Dan zal uw e-ticket openen en kunt u het printen. Het bericht van vier pagina’s zonder barcode is geen geldig vervoersbewijs, dus print het echte e-ticket uit!
Goedemiddag boddaert en welkom op het NS Serviceforum!

Als ik het goed begrijp heb je nu inderdaad de e-mail uitgeprint die je hebt gekregen als bevestiging van de bestelling. Zoals Treinspotter123 al aangeeft is deze e-mail niet het vervoerbewijs. Daarvoor moet je de link in de e-mail volgen, waardoor je op jouw 'Persoonlijke pagina' komt van deze bestelling. Op die pagina heb je de mogelijkheid om de werkelijke tickets te downloaden, in PDF vorm.
het is gelukt.
maar de afbeelding van de persoon op het ticket slaat nergens op
De heer of dame in het werkelijke ticket? Dat lijkt inderdaad wat zinloos, maar is onderdeel van het watermerk en daarmee de echtheidskenmerken. Daar zit een gedachte achter 🙂

Reageer