beantwoord

Geen e-ticket ontvangen

• 1 juli 2014
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Mijn echtgenoot en ik zitten in Italië en wilden zondag 29/6 om 11:44 twee tickets kopen voor Schiphol -GELDERMALSEN voor 5 juli a.s.
Onze ING rekening werd dd 30 juni gedebiteerd maar NS beweert geen geld ontvangen te hebben. Als email adres voor de link om de tickets te printen gaf ik op. Ook hier kreeg men geen email van u binnen zodat wij de tickets zouden kunnen printen. Kunt u ons voor do dag a.s. laten weten hoe
te handelen? Mocht u inmiddels het bedrag ad € 14,80 op uw rekening bijgeschreven zien, stuur dan aub tijdig uw link. Een snelle reactie uwerzijds zouden wij erg op prijs stellen.
Mocht dit u niet lukken, dan zullen wij opnieuw tickets moeten kopen, maar ik verwacht het op 29/6 overgemaakte bedrag dan van u terug gestort te krijgen!

Mvg
Jacqueline Helsloot-Engelen
icon

Beste antwoord door Stephan NS 2 juli 2014, 11:27

Hallo knutselaartje,

Welkom op het NS Serviceforum. Heb je inmiddels contact gehad met de Klantenservice om je e-ticket te ontvangen? Ik heb je e-ticket erbijgepakt, en ik zie dat er technisch wel iets verkeerd is gegaan. Indien je nog geen contact hebt gehad met de Klantenservice voor een passende oplossing, adviseer ik je nogmaals 2 dezelfde e-tickets aan te schaffen. Kun je in een privébericht ook nog je NAW-gegevens, e-mailadres en bankrekeningnummer toesturen? Dan ga ik na 5 juli (reisdatum) 2x € 7,40 terugstorten. Je titel is aangepast en je topic is verplaatst naar "Overige producten", aangezien hier het e-ticket onder valt. Tot slot heb ik je privégegevens verwijderd uit je eerdere bericht, want het is niet zo handig om deze openbaar te laten staan.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

4 reacties

Het is niet erg verstandig om zoveel persoonlijke gegevens te plaatsen op een openbaar forum, waar iedereen kan meelezen.
Het is niet erg verstandig om zoveel persoonlijke gegevens te plaatsen op een openbaar forum, waar iedereen kan meelezen.
U hebt volkomen gelijk ik den erg dom geweest
Maar ik kwam er niet door bij de NS met die robot.
Dank voor uw advies
U hebt volkomen gelijk ik den erg dom geweest
Maar ik kwam er niet door bij de NS met die robot.
Dank voor uw advies

Had u dan niet beter even met NS kunnen bellen (+31 30 75 15 250).

Nu is het afwachten tot een moderator uw bericht leest (waarschijnlijk pas morgen) en via dit forum nader contact met u opneemt.
Hallo knutselaartje,

Welkom op het NS Serviceforum. Heb je inmiddels contact gehad met de Klantenservice om je e-ticket te ontvangen? Ik heb je e-ticket erbijgepakt, en ik zie dat er technisch wel iets verkeerd is gegaan. Indien je nog geen contact hebt gehad met de Klantenservice voor een passende oplossing, adviseer ik je nogmaals 2 dezelfde e-tickets aan te schaffen. Kun je in een privébericht ook nog je NAW-gegevens, e-mailadres en bankrekeningnummer toesturen? Dan ga ik na 5 juli (reisdatum) 2x € 7,40 terugstorten. Je titel is aangepast en je topic is verplaatst naar "Overige producten", aangezien hier het e-ticket onder valt. Tot slot heb ik je privégegevens verwijderd uit je eerdere bericht, want het is niet zo handig om deze openbaar te laten staan.

Groet,
Stephan

Reageer