Geen e-ticket ontvangen F6ACSA3KP742

  • 2 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een groepsretour besteld en betaald, maar geen e-ticket ontvangen. We willen morgenochtend weg en hebben nog geen e-ticket

2 reacties

Beste Allette, Ten eerste welkom op het NS Serviceforum. Ik heb de tickets gekoppeld aan de eerder gecommuniceerde couponcode opnieuw verstuurd naar de opgegeven adressen. Ik hoop dat alles gelukt is, ik lees het graag.

Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Beste Allette, Ten eerste welkom op het NS Serviceforum. Ik heb de tickets gekoppeld aan de eerder gecommuniceerde couponcode opnieuw verstuurd naar de opgegeven adressen. Ik hoop dat alles gelukt is, ik lees het graag.

Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer