Geen e-ticket ontvangen F6ACSA3KP742
A
Ik heb een groepsretour besteld en betaald, maar geen e-ticket ontvangen. We willen morgenochtend weg en hebben nog geen e-ticket
A
Beste Allette, Ten eerste welkom op het NS Serviceforum. Ik heb de tickets gekoppeld aan de eerder gecommuniceerde couponcode opnieuw verstuurd naar de opgegeven adressen. Ik hoop dat alles gelukt is, ik lees het graag.
Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
A
Beste Allette, Ten eerste welkom op het NS Serviceforum. Ik heb de tickets gekoppeld aan de eerder gecommuniceerde couponcode opnieuw verstuurd naar de opgegeven adressen. Ik hoop dat alles gelukt is, ik lees het graag.
Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.