beantwoord

Geen email bevestiging bij aankoop ticket via app

  • 2 november 2016
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Ik heb een treinkaart gekocht via de ns app maar geen bevestigingsmail gekregen. Kan dat alsnog?
Het gaat om bestelling met nummer 05202224 (retour apeldoorn - woerden)
icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 november 2016, 19:55

Hallo CohenBijNS en welkom op oNS Serviceforum,

Ik wil je vragen om contact met ons op te nemen zodat we de bevestigingsmail alsnog kunnen nasturen

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo CohenBijNS en welkom op oNS Serviceforum,

Ik wil je vragen om contact met ons op te nemen zodat we de bevestigingsmail alsnog kunnen nasturen

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer