Geen Eticket

  • 26 september 2020
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb een kaart gekocht voor de trein via de NS app met IDeal. Alleen heb geen kaartje ontvangen. Het is al de 2de keer dat dit is gebeurd in korte tijd. Hebben meer mensen hier last van? En kan ik mijn geld terug krijgen ( via klantenservice)?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Inmiddels wel de e-ticket ontvangen? Normaal gesproken zou je het ticket binnen een kwartier moeten krijgen, maar soms kan het een uur duren. 

En ja, ik lees de laatste tijd zowel hier als op Social media problemen met niet (op tijd) ontvangen e-tickets.

Je kunt wanneer je het ticket niet gedownload/indeappgezet hebt, geld terug vragen. Als je een 2e kaartje voor dezelfde reis hebt gekocht, geef dan deze gegevens ook door. Je kunt hiervoor contact opnemen met NS klantenservice via Twitter Facebook of chat.

Hallo Tjerry, welkom op de NS Community.

 

Precies wat MoDe aangeeft. Als een ticket niet snel genoeg binnenkomt kan het via de klantenservice soms al nagezonden worden.  

Reageer