Skip to main content

Goedenavond NS,

Afgelopen zondag reisde ik van Utrecht naar Heiloo. Ik kwam er in Utrecht kwam ik erachter dat ik mijn NS kaart niet bij mij had. Ik kocht een papieren kaartje bij de automaat, alleen het betalingsbewijs kwam eruit. Daarna heb ik het nummer op de automaat gebeld, maar niemand nam op. Ik was vervolgens naar de informatiebalie gelopen en zij vertelde mij dat ik een nieuwe moest kopen en deze moest declareren bij jullie. Ik hoop dat ik mijn geld terug kan krijgen.

Met vriendelijk groet,

Celeste Lang

Welkom bij de NS Community!

Dit is een reizigersforum, neem contact op met de Klantenservice. Via chat en social media kan je de foto’s uploaden.


Goedenavond Celestelang en welkom bij de NS Community. 

Je kan hiervoor inderdaad het beste even mijn collega's van de klantenservice benaderen. Om eventueel misbruik te voorkomen heb ik de bijgevoegde foto's uit je post verwijderd.


Reageer