beantwoord

geen mail

  • 2 mei 2021
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb geen mail ontvangen van men eticket nummer 33929999 hoe kan ik dit oplossen

icon

Beste antwoord door Thom 2 mei 2021, 00:32

Snel bellen naar Klantenservice. Ze zijn er 24 uur per dag, nu ook. 030 7515155. Kijk wel eerst bij de junkmail. De e-ticket is er doorgaans snel, maar niet altijd direct. U kunt het nummer beter verwijderen, iedereen kan het lezen.NS houdt een uur aan, maar ik zou na een kwartier bellen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Snel bellen naar Klantenservice. Ze zijn er 24 uur per dag, nu ook. 030 7515155. Kijk wel eerst bij de junkmail. De e-ticket is er doorgaans snel, maar niet altijd direct. U kunt het nummer beter verwijderen, iedereen kan het lezen.NS houdt een uur aan, maar ik zou na een kwartier bellen.

Ik kan op dit moment niet bellen zijn er nog andere mogelijkheden

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb ze genoemd in de link onder Klantenservice, maar niet alle opties daar zijn nu mogelijk. Het is midden in de nacht. Bellen is overigens tegen lokaal tarief. 

Goedemorgen EsperArents, welkom op de NS Community. 

 

Ik hoop dat je inmiddels contact hebt kunnen opnemen met onze klantenservice en je je ticket voor je reis nog hebt ontvangen. 

Reageer