beantwoord

Geen mail met e-ticket ontvangen

• 16 juni 2019
  • 10 reacties
  • 294 Bekeken

Hallo, ik heb zojuist een e-ticket via ns.nl gekocht maar dit niet in de mail ontvangen, ik zag in voorgaande berichten dat dit vooralsnog gestuurd kan worden?
icon

Beste antwoord door Iris NS 16 juni 2019, 13:30

Welkom bij onze NS Community, StengelNL :)

Het lijkt er op dit moment helaas op dat er zojuist een storing in het systeem geslopen is. Dit wordt op dit moment verder uitgezocht en dan z.s.m. gerepareerd. Wat voor ticket heb je precies besteld en wanneer wil je hiermee gaan reizen?
Bekijk origineel

10 reacties

Helaas hebben we geen tijd meer om een antwoord af te wachten, we bestellen maar een nieuw ticket en hopen erop dat we restitutie krijgen van het eerste, niet ontvangen ticket.
Welkom bij onze NS Community, StengelNL :)

Het lijkt er op dit moment helaas op dat er zojuist een storing in het systeem geslopen is. Dit wordt op dit moment verder uitgezocht en dan z.s.m. gerepareerd. Wat voor ticket heb je precies besteld en wanneer wil je hiermee gaan reizen?
Ik zie je tweede bericht nu pas. Als je zo meteen al gaat reizen dan raad ik je aan om met een OV-chipkaart te reizen of een kaartje bij de automaat te kopen. Voor deze kosten kun je dan achteraf restitutie krijgen via onze klantenservice.

Mijn excuses voor dit ongemak! Fijne reis gewenst!
Badge +3
Zie inderdaad meerdere meldingen over bestellingen die niet doorkomen (o.a. Spoordeelwinkel). Restitutie van gemaakte kosten lijkt me dus terecht voor vanmiddag.
Omdat we snel weg moeten hebben net via de app een kaartje besteld, dat ging wel goed. Maandag zal ik contact zoeken met de klantenservice.
Bedankt voor jullie snelle antwoord.
Top! Bedankt dat je dit nog even laat weten!

Hallo ns,

zojuist een ticket gekocht via ns.nl, bevestigingsmail ontvangen, echter e-tickets zijn niet te openen, niet in de app en niet in pdf?

vertrek 23/10, 6.36 uur.…

wat nu?

Hallo Jack181164, welkom op de NS Community.

Dit kwam helaas door een storing. Mijn excuses voor het ongemak. Heb je voor je reis nog wel je ticket kunnen openen?

Zojuist 8-11-19 18:21 tickets gekocht en betaald. Geen e-mail ontvangen met tickets. Ook in de app verschijnen ze niet. Wat te doen? 

Badge +3

Natuurlijk ‘verschijnen’ ze niet in de app, want dat (importeren) moet je handmatig doen vanuit de e-mail toch? Of kan de app dat tegenwoordig zelf?

Die mail zou je binnen een uur moeten hebben, maar vaak veel sneller. De paar minuten die je nu aangeeft (18:21, jouw reactie is van 18:25) is wel erg kort. Bovendien is het nog geen 8-11-19 :sweat_smile:

Reageer