beantwoord

Geen orderbevestiging ontvangen van NS e-ticket

• 12 juli 2019
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb een seizoensretour besteld voor morgen, maar krijg geen orderbevestiging in de email, zodat ik het niet kan laden in de app. Dit was de vorige keer ook al zo, toen heb ik moeten uitwijken naar een copyshop om te printen. Waarom krijg ik geen bevestiging per mail?
icon

Beste antwoord door Rueben NS 12 juli 2019, 17:05

Hoi lauravegter en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Dan zoeken zij even je orderbevestiging op.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi lauravegter en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Dan zoeken zij even je orderbevestiging op.
Ik had net hetzelfde bij de 2e reis, ook geen e-mail ontvangen. Bij de eerste reisdag ging dit wel goed. Ik heb nu maar de pdf naar mezelf gemailed, want om voor dit met de klantenservice contact op te nemen lijkt mij zonde van de tijd. Waarom zorgen jullie niet gewoon dat het goed werkt. Waarom zit er geen knop op de site om de e-mail opnieuw te versturen. Waarom kun je niet inloggen met Mijn NS en de e-ticket daar direct aan je account koppelen i.p.v. dat dit via een e-mail moet op de telefoon.
Hoi Gerard020 en welkom op onze NS Community!

Niet iedereen heeft vanzelfsprekend een Mijn NS account en die willen we ook niemand verplichten die een e-ticket wil aanschaffen. Ik vind het jammer dat je denkt dat we niet 'gewoon zorgen dat het goed werkt'.Natuurlijk doen we dat wel, maar geen enkel systeem is onfeilbaar, zo blijkt dit maar weer. Heb je inmiddels wel al kunnen reizen met je e-ticket?

Ik heb vanavond 2 seizoensretour tickets opgehaald bij de NS. Ik zou dan een orderbevestiging krijgen van de NS zodat ik deze tickets in de NS-app kan zetten. We zijn nu een paar uur verder en nog steeds geen bevestigingsmail… Een paar maanden geleden zelfde verhaal, geen orderbevestiging en geen e-ticket in de NS-app. Gelukkig kon ik ze nog wel als PDF afdrukken. Is de storing dan nog steeds niet verholpen?

P.S. Met mijn eerste seizoensticket lukte alles wel. 

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u in de junkmail gekeken? Klantenservice is dag en nacht bereikbaar, ook nu dus. 030 7515155.

Hallo Thom, ik heb bij de spam gekeken. Daar ook niets.

Reputatie 7
Badge +4

Vaak is het email-adres niet goed doorgegeven. Ik zou even bellen, ze kunnen het daar in orde maken.

Reageer