geen ticket

  • 21 October 2021
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Uur geleden betaald maar steeds geen ticket!

Morgen vroeg ga ik reizen. Wat een stress levert het op! Een app moet het makkelijker maken en niet ingewikkelder.

Wat nu?


6 reacties

Kijk eerst even in de spambox.

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u bij de junkmail gekeken? Bel anders even naar Klantenservice, 030 7515155. Ze zjn er altijd. Ze kunnen u ook een nieuw kaartje sturen. Don’t worry, be happy!

Geen email in de spam. 

Meestal moet je zo'n app dan gaan updaten als dat via je smartphone gaat. En anders kan het aan je Wifi liggen. Hopelijk ook geen stroomstoring zoals bijvoorbeeld in Laren en in Buitenpost gisteren. (bron: Liander)

Reputatie 7

Die ene euro korting levert een hoop stress op. Plus dat als je onverhoopt de reis toch niet kan maken je je geld kwijt bent. Ik zou in het vervolg maar een kaartje uit de automaat halen.

Goedemorgen L Dorland en welkom op de NS Community! 

Heb je inmiddels het ticket ontvangen? Want er zit momenteel een vertraging in de levering van onze e-tickets waardoor dit iets langer kan duren. 

Reageer