beantwoord

geen ticket bekomen

  • 8 februari 2020
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Hoi gisteren een ticket besteld en betaald en geen bevestiging gekregen 

Nu snel maar nog een besteld 

Krijg ik mijn geld wel terrug

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 8 februari 2020, 18:01

Het beste is even contact op te nemen met Klantenservice. De tickets moeten identiek zijn. Houd de tickets bij de hand. 030 7515155
Kijk eerst even in de spam of ze daar staan. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het beste is even contact op te nemen met Klantenservice. De tickets moeten identiek zijn. Houd de tickets bij de hand. 030 7515155
Kijk eerst even in de spam of ze daar staan. 

Reputatie 7
Badge +3

Een correct e-mailadres opgegeven en in de spam gekeken?

Hou jouw betaalgegevens van beide tickets bij de hand en neem contact op met de klantenservice. Via Facebook, Twitter of chat kun je een foto van jouw betaalgegevens doorgeven.

 

Goedemorgen Susisimmes. Welkom bij de NS Community.

Kan je uit de voeten met het advies van Thom en MoDe? Alle contactmogelijkheden van de Klantenservice vind je hier: link

Reageer