Hallo ik heb vandaag een jongeren dagkaart gekocht, maar de dagkaart die in mijn tickets stond werkte niet bij het in en uitchekken en daardoor heb ik de ticket niet kunnen gebruiken maar wel betaald
geen werkende dagkaart
Beste antwoord door Momo
Met een e-ticket kun je niet inchecken, je kunt er alleen poortjes mee openen. Dat kan alleen bij de poortjes met het symbool “Scan ticket’. Deze poortjes hebben een glazen ruitje met daaronder een scanner voor je e-ticket. Bij poortjes die dit niet hebben, kun je je e-ticket niet gebruiken. Heeft een stations geen poortjes maar paaltjes, dan hoef je niets te scannen, kan ook niet, en kun je zo de trein in met het e-ticket.
Het kan ook gebeuren dat het glas erg gekrast is of de helderheid van de telefoon is niet genoeg waardoor een e-ticket alsnog niet herkend wordt bij een daarvoor bedoeld poortje.

Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.