beantwoord

gekocht ipv van Amsterdam Airport/ arnhem.en nu kan ik daar gebruik van maken of moet ik een nieuwe kopen

• 23 juni 2020
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

ik heb een kaartje arnhem/amsterdam airport alleen heb ik voor de terug reis het zelfde kaartje geboekt.

Maar kan ik.die gewoon gebruiken?

icon

Beste antwoord door Denice NS 23 juni 2020, 11:37

Hoi Trentino. Welkom bij de Community!

Begrijp ik het goed dat je twee Enkele Reizen hebt gekocht voor verschillende data maar met hetzelfde traject? Een Enkele Reis kan je gebruiken op het traject dat staat aangegeven op het ticket. Je kan er dus niet mee de tegenovergestelde richting op reizen. Doe je dit wel, dan zal je bij controle een boete ontvangen.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Trentino. Welkom bij de Community!

Begrijp ik het goed dat je twee Enkele Reizen hebt gekocht voor verschillende data maar met hetzelfde traject? Een Enkele Reis kan je gebruiken op het traject dat staat aangegeven op het ticket. Je kan er dus niet mee de tegenovergestelde richting op reizen. Doe je dit wel, dan zal je bij controle een boete ontvangen.

Reputatie 7
Badge +3

Nee, je kunt niet een kaartje met hetzelfde aankomst/vertrek station als de heenreis gebruiken voor de terugreis. Mocht je kaartje niet geopend hebben, doe dat ook niet. Neem telefonisch, via facebook, twitter of chat contact op met de NS klantenservice.

Reageer