Het lijkt me dat er dan iets is fout gegaan, maar het is niet duidelijk wat u precies hebt gedaan.
Wat bedoelt u precies met dat u reisde met een "samenreisticket"? Reisde u samen met iemand anders?
En had u een eticket met samenreiskorting gekocht of had u samenreiskorting op uw OV-chipkaart gezet?
€ 10,20 is de prijs voor twee keer een enkele reis Boxtel - Eindhoven of v.v.
Wat voor kenmerk staat er bij de afschrijving? Begint deze toevallig met NLOV? In dat geval heb je met je bankpas in- en uitgecheckt.
Voor eventuele restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Welkom op onze NS Community, MeesV. Heb je een dubbel vervoerbewijs? Neem dan even contact op met onze KlanteNService.
Misschien e-ticket gekocht en ook nog in gecheckt met OV-chipkaart of bankpas? Of anders misschien e-ticket niet geladen in de app maar wel telefoon gebruikt om poortjes te openen en zo ook onbedoeld bankpas gebruikt.