geld afgeschreven (weet niet van wat)

  • 24 April 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste meneer/mevrouw,

gisteren reed ik met de trein van Boxtel naar Eindhoven. Ik maakte gebruik van een samenreisticket. Dat bedrag is gewoon afgeschreven en dat is helemaal goed gegaan. Nu kijk ik net op mijn rekening en nu is er ook nog 10.20 euro afgeschreven. Ik heb geen idee hoe dit kan. Zou dit teruggestord kunnen worden? Alvast bedankt voor uw reactie!

 

Mvg,

 

Mees van der Vleuten


4 reacties

Het lijkt me dat er dan iets is fout gegaan, maar het is niet duidelijk wat u precies hebt gedaan.

Wat bedoelt u precies met dat u reisde met een "samenreisticket"? Reisde u samen met iemand anders?

En had u een eticket met samenreiskorting gekocht of had u samenreiskorting op uw OV-chipkaart gezet?

Reputatie 7
Badge +3

€ 10,20 is de prijs voor twee keer een enkele reis Boxtel - Eindhoven of v.v.

Wat voor kenmerk staat er bij de afschrijving? Begint deze toevallig met NLOV? In dat geval heb je met je bankpas in- en uitgecheckt.

Voor eventuele restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Welkom op onze NS Community, MeesV. Heb je een dubbel vervoerbewijs? Neem dan even contact op met onze KlanteNService.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien e-ticket gekocht en ook nog in gecheckt met OV-chipkaart of bankpas? Of anders misschien e-ticket niet geladen in de app maar wel telefoon gebruikt om poortjes te openen en zo ook onbedoeld bankpas gebruikt.

Reageer