Geld betaalt voor een kaartje maar het kaartje nooit meer gekregen 2x

• 27 februari 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Beste meneer, mevrouw,

Gisteren middag moest ik vanuit Utrecht terug naar Apeldoorn. Ik moest de trein van 16:37 hebben. Hiervoor heb ik via de app een kaartje gekocht van 12,80. Deze kwam niet bij mijn tickets te staan dus vandaar probeerde ik het nog een keer. Het is hierna 2x van mijn bankrekening afgeschreven zonder dat ik met deze tickets gereisd heb. Omdat ik mijn trein moest halen heb ik bij de automaat op het station maar nog een kaartje gekocht omdat ik mijn trein anders niet zou gaan halen. Ik heb een screenshot gemaakt van wat ik zag staan bij mijn tickets. Ik heb zeker 20 minuten voordat ik de trein instapte deze 2 kaartjes gekocht maar nog steeds niks binnen gekregen. Vandaar dat ik een mailtje stuur en mij af vraag hoe ik dit geld terug kan krijgen. 

Mvg,

Noor Geurts

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U zult het moeten proberen bij Klantenservice. E-tickets zijn er niet altijd zodra u ze bestelt. Het kan een uur duren. Het is hier een reizigersforum en wij kunnen u niet helpen, want we kunnen niet bij de administratie. 

Reputatie 7
Badge +3

Van de kaartjes die je via de app koopt, krijg je een mail, waarna je ze in de app kunt zetten. Je hebt geen mail gehad? 

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kun telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnenet jou meekijken.

Reageer