beantwoord

geld retour - ticket.

• 13 maart 2020
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Heb via Kruidvat 2 e-tickets gekocht, met de bedoeling begin april naar Leiden te gaan om Boerhaave museum en stad te bezoeken.

omdat ik bij risicogroep behoor (leeftijd en gebruik suppressie medicijnen), kan ik nu niet meer met de trein reizen.

ik las net dat er geen geld terug wordt gegeven op e-tickets, maar ik verzoek om coulance. 
toen ik de tickets aanschafte ong. 1 maand terug was van de heftige maatregelen die nu genomen zijn ivm de corona crisis nog geen sprake.

ik vind het ten 1e byzonder  jammer dat ons voorgenomen treinreisje naar Leiden niet kan doorgaan en

ten 2e het gaat niet om een byzonder groot bedrag, tezamen €32,=, maar ik weet hiervoor nu toch wel een betere bestemming, zoals het tripje uitstellen tot betere tijden.

Misschien dat er een optie is om de uiterste reisdatum, 13-04-2020, op te schorten.

m.vr.gr. J.C Tellier

icon

Beste antwoord door JerVoo 13 maart 2020, 11:44

Zie dit topic:

Actietickets en tickets voor evenementen

Met de aankondiging van het kabinet dat evenementen met meer dan 100 deelnemers komen te vervallen zullen veel reizigers niet naar hun concert, beurs of ander evenement kunnen reizen met hun treinticket. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met onze Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Aanvullend. Vandaag gaat reis RAI/HISWA niet door vanwege begrijpelijke omstandigheden. Ook wij zouden reizen met Kruidvat tickets met dat 13-3 en traject RAI. Is het mogelijk om de komende tijd tot 13-4-2020 op een ander traject te reizen? Hoe vervoersbewijs aan te passen aan nieuwe datum en traject?

Reputatie 4

Zie dit topic:

Actietickets en tickets voor evenementen

Met de aankondiging van het kabinet dat evenementen met meer dan 100 deelnemers komen te vervallen zullen veel reizigers niet naar hun concert, beurs of ander evenement kunnen reizen met hun treinticket. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met onze Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen. 

Reageer