beantwoord

Geld terug

• 22 maart 2018
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, een paar dagen terug moest ik met de trein van Nijmegen naar Delft-Zuid. Ik had toen een kaartje online gekocht en op mijn telefoon ingeladen. toen ik dat de avond van aankoop probeerde lukte dat gewoon, maar toen ik het de volgende ochtend op het station probeerde wou het ticket niet laden. Ik heb toen de app opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd te laden, mijn telefoon opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd te laden en het ticket opnieuw ingeladen maar het ticket wou maar niet laden. Ik ben toen maar met mijn ov-chipkaart gegaan. Later op de dag moest ik met een e-ticket van Delft-Zuid naar Den Haag en die deed het wel gewoon. Is er een kans dat ik een van de 2 kosten terug krijg?
Alvast bedankt voor een antwoord,
Cas de Leeuw
icon

Beste antwoord door Denice NS 22 maart 2018, 21:50

Welkom op het Serviceforum, Cas.

Balen dat het laden van je ticket in de App niet werkte. 😞 Ik begrijp dat je hierdoor dubbele kosten hebt gemaakt? Om deze terug te vragen kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het Serviceforum, Cas.

Balen dat het laden van je ticket in de App niet werkte. 😞 Ik begrijp dat je hierdoor dubbele kosten hebt gemaakt? Om deze terug te vragen kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer