beantwoord

Geld terug?

• 10 december 2018
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Afgelopen week zijn mijn ouders met spoed naar familie in Ierland gegaan vanwege een plotseling overlijden. In de haast die was ontstaan (zondag overleden, maandag vliegen, dinsdag uitvaart) hebben we de treinkaartjes verkeert besteld. De heenweg (Deventer-Schiphol) was goed gegaan, maar voor de terugweg is per abuis de verkeerde datum opgegeven, namelijk 13 december i.p.v. 6 december. Aan hen is toen door een NS-medewerker gezegd dat ze het geld van de kaartjes voor 13 december kunnen terugkrijgen, ik kan echter nergens vinden hoe dit aangepakt moet worden. Ik begrijp alleen van ze dat dit voor de datum van de dagtekening moet. Kunt u mij helpen?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 11 december 2018, 11:14

Hallo lisawillink en welkom bij de NS Community.

Ik wil je in dit geval adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via de Live Chat. Daarin kun je gelijk je verhaal uitleggen en kijken met een collega van mij wat er mogelijk is. Mocht jij geen tickets hebben gekocht maar alleen je ouders dan kunnen zij zelf contact op nemen via de Live Chat.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo lisawillink en welkom bij de NS Community.

Ik wil je in dit geval adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via de Live Chat. Daarin kun je gelijk je verhaal uitleggen en kijken met een collega van mij wat er mogelijk is. Mocht jij geen tickets hebben gekocht maar alleen je ouders dan kunnen zij zelf contact op nemen via de Live Chat.
Reputatie 7
Badge +2
Zijn het kaartjes uit de automaat of e-tickets?
Met kaartjes uit de automaat die niet ingecheckt zijn geweest naar een NS-loket of NS-sevicebalie.

Zij het e-tickets dan kan er alleen geld terug gegeven worden als ze niet verzilverd/gedownload zijn. Normaal gesproken is er geen restitutie op e-tickets mogelijk. Gezien de omstandigheden raad ik je dan aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Reageer