Ik heb 2 keer een ticket gekocht van €8 online en ik heb de tickets niet ontvangen. Ik wil graag mijn geld terug.
Beste antwoord door Tamzin
U kunt het beste even de Klantenservice bellen die kunnen zien wat er is misgegaan.
Ik heb 2 keer een ticket gekocht van €8 online en ik heb de tickets niet ontvangen. Ik wil graag mijn geld terug.
Beste antwoord door Tamzin
U kunt het beste even de Klantenservice bellen die kunnen zien wat er is misgegaan.
U kunt het beste even de Klantenservice bellen die kunnen zien wat er is misgegaan.
Hoi Esmay en welkom op onze NS Community! Dit is helaas niet de juiste plek om dit te vragen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice. Heb je de tickets niet nog nodig? Dan kunnen ze eventueel ook nog kijken of ze die aan je na kunnen sturen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.