beantwoord

geld terug

• 2 januari 2020
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Wij hebben door een vertraging geen gebruik kunnen maken van onze andere trein ticket omdat er geen treinen meer reden. Nu wil ik graag mijn geld terug omdat wij gestrand zijn 1,5 uur van huis af en iemand ons met de auto moet komen halen. 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 2 januari 2020, 21:39

Hoi Femke611 en welkom op de NS Community!

Wat balen dat je niet meer verder met de trein hebt kunnen reizen. Ik snap dat je hiervoor graag je geld terug zou willen. Het beste kan je hiervoor een aanvraag doen voor geld terug bij vertraging. Hier kan je geld terug vragen voor je reis, ook als je deze niet hebt kunnen maken. Let wel op dat je een deel van dit ticket terug zal krijgen, niet het volledige bedrag. 

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Femke611 en welkom op de NS Community!

Wat balen dat je niet meer verder met de trein hebt kunnen reizen. Ik snap dat je hiervoor graag je geld terug zou willen. Het beste kan je hiervoor een aanvraag doen voor geld terug bij vertraging. Hier kan je geld terug vragen voor je reis, ook als je deze niet hebt kunnen maken. Let wel op dat je een deel van dit ticket terug zal krijgen, niet het volledige bedrag. 

Reputatie 7
Badge +3

Waar ben je gestrand? Meestal worden er bussen ingezet als de vertraging langer gaat duren en/of geeft de reisplanner een omreisadvies. Heb je al contact gehad met de NS klantenservice hierover?

Voor de vertraging kun je gebruik maken van de GeldTerugbijVertraging-regeling.

Reputatie 5

Femke611: met welke trein zijn jullie gereist en met welke trein zouden jullie verder gaan? Je hebt het over een andere treinticket, betrof het een internationale reis?

Reageer