beantwoord

Geld terug bij annulering excursie door eventuele staking

• 10 januari 2017
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Beste,

In verband met een excursie die morgen gepland stond naar Amsterdam, heb ik een dagretour gekocht vorige week. Nu blijkt echter dat er wellicht een staking is en gaat de reis naar Amsterdam niet door. Hiervoor is een vervangende excursie geregeld in de stad waarin ik woon. Is het mogelijk dat ik mijn geld terug kan krijgen, omdat ik morgen (woensdag) dus niet naar Amsterdam kan gaan?

Met vriendelijke groet,

Jelmer
icon

Beste antwoord door Slidestops 10 januari 2017, 13:06

Ik denk dat je even moet afwachten na morgen. Er is namelijk helemaal nog niet duidelijk hoeveel impact het gaat hebben. Als blijkt dat alles gewoon reed die richting uit, zal het niet zo snel worden vergoed, je had dan immers gewoon kunnen reizen.

Je hebt overigens geen recht op teruggave, dit staat ook in de voorwaarden bij het aanschaffen van een dagretour (niet meer te wijzigen en geen restitutie mogelijk).
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Ik denk dat je even moet afwachten na morgen. Er is namelijk helemaal nog niet duidelijk hoeveel impact het gaat hebben. Als blijkt dat alles gewoon reed die richting uit, zal het niet zo snel worden vergoed, je had dan immers gewoon kunnen reizen.

Je hebt overigens geen recht op teruggave, dit staat ook in de voorwaarden bij het aanschaffen van een dagretour (niet meer te wijzigen en geen restitutie mogelijk).

Reageer