beantwoord

geld terug bij niet gebruiken van kaartje

  • 5 februari 2017
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een dagkaart gekocht van de NS aanbieding, 12 euro 50..
Pas nadat ik de gebruiksdatum had ingevoerd zag ik dat die dagkaart door de week pas vanaf 9 uur geldig is.Ik kan de datum en tijd op die kaart niet meer veranderen. Ik ga de kaart niet gebruiken..Is er een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen, of alsnog de datum te wijzigen??
icon

Beste antwoord door Slidestops 5 februari 2017, 18:16

In de vorm van een e-ticket is restitutie nooit mogelijk zodra hij verzilverd is. In de vorm van een eenmalige chipkaart wel eventueel.

De dagkaart voor 12,50 valt onder de eerste categorie helaas. Dus tenzij u hem nog niet heeft verzilverd, is het dus niet mogelijk.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
In de vorm van een e-ticket is restitutie nooit mogelijk zodra hij verzilverd is. In de vorm van een eenmalige chipkaart wel eventueel.

De dagkaart voor 12,50 valt onder de eerste categorie helaas. Dus tenzij u hem nog niet heeft verzilverd, is het dus niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +3
Als het e-ticket al in uw inbox zit is het in principe niet meer te annuleren i.v.m. het risico op fraude. Uw zou het immers na annulering toch nog kunnen uitprinten en gebruiken.

Reageer