beantwoord

geld terug bij onnodig bestelde e-tickets

  • 12 maart 2020
  • 8 reacties
  • 379 Bekeken

Ik heb 2 e-tickets gekocht voor Eindhoven-Amersfoort op datum van vandaag, maar kan niet gaan vanwege dringend advies om geen sociale contacten buiten Brabant op te zoeken.

Kan ik mijn geld terug krijgen?

 

icon

Beste antwoord door mweiss 12 maart 2020, 11:48

  Koop geen etickets van te voren,  dat is vragen om problemen. 

@hanvogel dit is een goede tip voor een volgende keer. E-tickets kunnen inderdaad niet gewijzigd worden na activatie/downloaden.

Voor nu zou ik zelf gewoon contact opnemen met de klanten service https://www.ns.nl/klantenservice/. Misschien kunnen zij iets voor u doen. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Helaas kan dat niet omdat niet gecontroleerd kan worden of u ze toch gebruikt.  Koop geen etickets van te voren,  dat is vragen om problemen. 

Reputatie 5

  Koop geen etickets van te voren,  dat is vragen om problemen. 

@hanvogel dit is een goede tip voor een volgende keer. E-tickets kunnen inderdaad niet gewijzigd worden na activatie/downloaden.

Voor nu zou ik zelf gewoon contact opnemen met de klanten service https://www.ns.nl/klantenservice/. Misschien kunnen zij iets voor u doen. 

Dank voor je advies. Ik ben al in gesprek met klantenservice

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben wel benieuwd naar het antwoord van Klantenservice. Kunt u ons dat laten weten?

“Als de tickets nog niet zijn gedownload dan kan ik je wel restitutie aanbieden, als ze gedownload zijn niet.”

Dat is de reactie van klantenservice.

Reputatie 7
Badge +4

Die is standaard dus de oude procedure blijft klaarblijkelijk.

Reputatie 7
Badge +3

In ieder geval geen willekeurige coulance.

Reputatie 7
Badge +3

Het Brabant-advies is al een week van kracht, waarom vandaag pas aan de bel getrokken?

 

Reageer