geld terug bij vergeten in en uitcheck

• 1 november 2017
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Ik kan de NS niet bereiken en ik heb al sinds vorige week een aantal keer privegevens via Twitter doorgestuurd en ik krijg dan of tevhoren dat ze niets ontvangen hebben of heleaal niets meer. Ik word hier heel boos over.

4 reacties

Hallo schoolbordje en welkom op het NS Serviceforum,

Wat vreemd dat jouw berichten niet bij ons binnenkomen. Je kan ons via meerdere kanalen bereiken en ze horen allemaal toegankelijk te zijn. Tijdens sommige uren kan het bij mijn bellende collega's erg druk zijn waardoor je soms even moet wachten. Voor onze Live-Chat geldt hetzelfde. Via Facebook en Twitter horen de berichten gewoon bij ons binnen te komen en er was de laatste tijd ook geen storing waardoor ik dit kan verklaren. Indien je geen vertrouwen meer hebt in deze kanalen mag je mij een privébericht sturen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, IBAN en OV-chipkaartnummer. Ik wil wel alvast aangeven dat de reactiesnelheid op het forum over het algemeen lager ligt.
Ik heb helaas niets meer vernomen van schoolbordje. Ik hoop dat haar/zijn probleem is opgelost.

Ik heb helaas niets meer vernomen van schoolbordje. Ik hoop dat haar/zijn probleem is opgelost.

Ik geoof het wel maar ik weet het niet meer. 

Ik heb nu een andere vraag. Van wanneer tot wanneer gaf NS Reisplanner de dienstregeling op floppydisks uit?

Reageer