beantwoord

Geld Terug bij Vertraging fout in zakelijk Mijn NS-account

Ik heb vanochtend een half uur vertraging opgelopen door een verstoring.
Nu heb ik een jaartrajectabonnement voor Rijswijk Amsterdam CS maar ik ben opgestapt op om 8:04 Den Haag Centraal. (Na het wegbrengen van mijn dochter is Den Haag CS dichterbij)

Nu kon ik met het indienen van mijn verzoek niet kiezen voor waar mijn vertrekpunt was. Dit was hard voorgevuld met Rijswijk.
Uiteindelijk heb ik dus maar een verzoek ingediend voor Rijswijk->Amsterdam CS
Er bestaat dus nu een kans dat mijn verzoek afgewezen wordt omdat er geen trein richting Amsterdam CS vertrekt om 8:04.

Wat nu. Dit is overduidelijk een fout in de Mijn-NS pagina.
Ook wordt er overal verwezen naar de reishistorie om een claim in te dienen terwijl deze functie hier nergens te vinden is. (Deze staat namelijk verborgen onder "Mijn Producten")

Kan dit gerepareerd worden?
icon

Beste antwoord door r_kluft 23 juni 2014, 10:30

Even ter aanvulling.
Zojuist contact gehad en de collega stuurt een servicemelding naar de backoffice.

Medewerker heeft aangeven dat als ik dus vertraging ondervind, waarbij ik vertrek op een ander station dan normaal, dat ik dit het beste via het papieren formulier kan claimen.

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het forum r_kluft!

Ik kan je 'Geld Terug bij Vertraging' claim helaas niet voor je aanpassen in het zakelijke Mijn NS-account voor jaarabonnementen. Ik wil je daarom aanraden om je bevindingen aan te kaarten bij de afdeling Jaarabonnementen. De particuliere afdeling is van maandag t/m vrijdag te bereiken van 08:00 tot 18:00 op het telefoonnummer 0900-8301. Als je kaart rechtstreeks door je werkgever wordt betaald, wil ik je aanraden om met de zakelijke afdeling te bellen. Deze afdeling is bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 op het telefoonnummer 030-3001111.

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Beste Inge,

Dank je voor je reactie.
Ik heb geen zakelijk abbonnement. Krijg hem wel vergoed van de werkgever maar ik betaal hem zelf.

De helpdesk heb ik geprobeerd te bellen maar daar sta je behoolijk lang in de wacht.

Zal het maandag nog een keer proberen.

Dat lijkt me een goed idee, r_kluft. Laat je ons weten hoe het is afgelopen?
Even ter aanvulling.
Zojuist contact gehad en de collega stuurt een servicemelding naar de backoffice.

Medewerker heeft aangeven dat als ik dus vertraging ondervind, waarbij ik vertrek op een ander station dan normaal, dat ik dit het beste via het papieren formulier kan claimen.
Bedankt voor je terugkoppeling hierover. Hopelijk wordt je probleem nu snel opgelost.

Reageer