beantwoord

Geld terug bij vertraging Intercity direct - maar niet met je smartphone (android 4.2)

• 7 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

betreft: 1. Uw reis
Deze site is ongeschikt voor smartphones die draaien onder Android (ik gebruik versie 4.2).
De keuze voor vertrekdatum is zó geprogrammeerd dat het pop-up scherm nét buiten je beeldscherm valt en er géén enkele navigatie mogelijkheid is om naar bij de juiste dag te komen. Als je dan toch meer dan een half uur vertraging hebt, kun je je dan voorstellen dat ik wel wat tijd hebt "over" heb om deze vertraging te claimen? Liever ga ik 's avonds thuis of op m'n werk niet nog meer vertraging oplopen met dit geclaim. Graag dus de webiste voor mobiel gebruik optimaleren.
Gaan jullie dit aanpassen zodat je ook onderweg op je smartphone kunt claimen ?
icon

Beste antwoord door Brian NS 7 oktober 2014, 13:48

Beste corkarel,

Ik zie dat het inderdaad niet werkt als je de datum wilt aanpassen, de functionaliteit werkt wel voor iOS gebruikers. Je signaal zet ik door zodat er gekeken kan worden of functionaliteit voor Android ook verbeterd kan worden. Goed dat je het bij ons aangeeft!

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste corkarel,

Ik zie dat het inderdaad niet werkt als je de datum wilt aanpassen, de functionaliteit werkt wel voor iOS gebruikers. Je signaal zet ik door zodat er gekeken kan worden of functionaliteit voor Android ook verbeterd kan worden. Goed dat je het bij ons aangeeft!

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.

Reageer