beantwoord

geld terug bij vertraging: niet uitgecheckt.

• 19 november 2014
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo,

Ik had een afspraak in Leiden en heb vanochtend in Middelburg ingecheckt. Echter, vanwege een aanrijding met een persoon reed de trein niet verder dan Bergen op Zoom. De volgende trein naar Leiden zou pas 2,5 uur later vertrekken. Omdat ik toch te laat zou komen, ben ik gelijk weer met dezelfde trein teruggegaan, die naar Middelburg ging. Ik heb in Middelburg uitgecheckt, maar omdat dit meer dan een uur geleden was kostte het mij 10 euro, want ik heb niet in Bergen op Zoom in-o of uitgecheckt. Nu kan ik dus niet mijn geld terugvragen vanwege die vertraging. Is dit nog mogelijk?
icon

Beste antwoord door Jan NS 19 november 2014, 18:57

Beste Marije, welkom op het NS Serviceforum. Wat een nare situatie vanochtend. Voor het indienen van een Geld terug bij vertragingclaim zijn geldige checkgegevens nodig. Als je mee privébericht stuurt met in het kort bovenstaand bericht, je kaartnummer en je NAW-gegevens dan kijk ik of ik iets voor je kan doen.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Marije, welkom op het NS Serviceforum. Wat een nare situatie vanochtend. Voor het indienen van een Geld terug bij vertragingclaim zijn geldige checkgegevens nodig. Als je mee privébericht stuurt met in het kort bovenstaand bericht, je kaartnummer en je NAW-gegevens dan kijk ik of ik iets voor je kan doen.
Voor het indienen van een Geld terug bij vertragingclaim zijn geldige checkgegevens nodig.

Maar als ze had uitgecheckt in Middelburg zou haar claim vermoedelijk zijn afgewezen omdat de trein op het traject Middelburg - Leiden vice versa geen vertraging had. Wat is de juiste route om in dit geval toch zo snel mogelijk je geld terug te krijgen?

Reageer