beantwoord

geld terug, datum op ticket verkeerd

• 14 juli 2019
  • 3 reacties
  • 214 Bekeken

Goedenavond ik heb een vraagje is het mogelijk dat ik mijn geld van een kaartje terug kan krijgen want ik heb een foutje gemaakt ik heb perongeluk een kaartje gekocht voor dinsdag terwijl ik hem voor deze zondag moest hebben en nou heb ik dubbele kosten aan mijn kaartjes groetjes lorenzo
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 juli 2019, 10:11

Welkom bij de Community, Lorenzo052000.

Ik zie dat enkele leden je al van een reactie hebben voorzien.

Wanneer het gaat om een E-ticket zijn de voorwaarden zeer streng. Als het ticket eenmaal geopend/gedownload is worden deze tickets niet teruggenomen en terugbetaald. Dat komt omdat wij geen controle kunnen uitvoeren of het ticket wel/niet is gebruikt. Als het eenmaal is geopend heb je namelijk de mogelijkheid gehad het ticket op te slaan op je PC/tablet/mobiel en het ticket alsnog te gebruiken.
Wanneer je het ticket nog niet hebt geopend/gedownload kan deze nog wel ongeldig worden gemaakt en worden terugbetaald. Je kan in dat geval contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).

Als het gaat om een ticket uit de automaat kan je, na de reisdatum, contact opnemen met onze Klantenservice. Op basis van het ticketnummer kan worden gecontroleerd of het ticket is gebruikt (je dient er namelijk mee in- en uit te checken). Indien het ticket niet is gebruikt kan het betaalde bedrag aan je worden teruggestort.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als het een kartonnen kaartje uit het automaat is, dus met chip voor in- en uitchecken, kunt u, na de dag van geldigheid, het geld terug vragen.

Is het een e-ticket, dan is het pech en geld weg, want die worden niet terug betaald. Het is niet met zekerheid te zien of het kaartje al of niet gebruikt is, en u kunt er toch gewoon mee reizen. U zou dan twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één, als u het geld terug kreeg. Daarom kan het niet, er zijn in het verleden te veel mensen geweest die dit 'slim' vonden.
Reputatie 7
Badge
Indien een E-ticket, zie de voorwaarden.
Wijzigen of geld terug is na opening van zo'n ticket niet mogelijk.
Welkom bij de Community, Lorenzo052000.

Ik zie dat enkele leden je al van een reactie hebben voorzien.

Wanneer het gaat om een E-ticket zijn de voorwaarden zeer streng. Als het ticket eenmaal geopend/gedownload is worden deze tickets niet teruggenomen en terugbetaald. Dat komt omdat wij geen controle kunnen uitvoeren of het ticket wel/niet is gebruikt. Als het eenmaal is geopend heb je namelijk de mogelijkheid gehad het ticket op te slaan op je PC/tablet/mobiel en het ticket alsnog te gebruiken.
Wanneer je het ticket nog niet hebt geopend/gedownload kan deze nog wel ongeldig worden gemaakt en worden terugbetaald. Je kan in dat geval contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).

Als het gaat om een ticket uit de automaat kan je, na de reisdatum, contact opnemen met onze Klantenservice. Op basis van het ticketnummer kan worden gecontroleerd of het ticket is gebruikt (je dient er namelijk mee in- en uit te checken). Indien het ticket niet is gebruikt kan het betaalde bedrag aan je worden teruggestort.

Reageer