beantwoord

geld terug door verkeerde planning

  • 10 July 2021
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ik wou van deventer naar Margrietplantsoen 100, Den Haag maar hij heeft de ticket voor Hilversum/Bussem margrietplantsoen gekozen. Dus ik had de verkeerde trein en moest nu net een andere ticket kopen ben nu 2x 30 euro kwijt en wou graag 1x 30 euro teruggestort krijgen op mijn rekening. Graag hoor ik van jullie terug

 

Merlijn Kastelein

icon

Beste antwoord door Thom 10 July 2021, 15:06

Als u het een e-ticket is en u die  nog niet heeft gedownload dan wel geopend, kunt u contact opnemen met Klantenservice. Geopende e-tickets worden in principe niet vergoed, dat is te fraudegevoelig. Maar goed, wie weet verzinnen ze iets.

 

Let wel, dit is een reizigersforum en geen postadres van NS. We kunnen ook niet bij de administratie.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Als u het een e-ticket is en u die  nog niet heeft gedownload dan wel geopend, kunt u contact opnemen met Klantenservice. Geopende e-tickets worden in principe niet vergoed, dat is te fraudegevoelig. Maar goed, wie weet verzinnen ze iets.

 

Let wel, dit is een reizigersforum en geen postadres van NS. We kunnen ook niet bij de administratie.

Reageer